Friday, April 9, 2010

නොමිලේ Original Anti Virus -2

මගේ කලින් පෝසට් එකෙන් කිව්වනෙ නොමිලේ Kaspersky ඇන්ටි වයිරස් එක කොහොමද ගන්නේ කියලා. මට හිතුනා මේක ගැන තවදුරටත් විස්තර ටිකක් කිව්වොත් හොදයි කියලා.ඔයාලා මම මේ කියන විදියට මේක අත්හදා බලන්නකෝ.හැබැයි අමතක කරන්න එපා,ඔයාලගෙ අදහස් උදහස් ප්‍රතිචාර මට දන්වන්නත් .


මම මුලින් කිව්ව වගේ මේක ලබාගන්න ඔයාලට හො‍ට්මේල් එකවුන්ට් එකක් තියෙන්න ඕනේ.නැත්නම් msn සයිට් එකට ගිහින් එකක් ක්‍රියේට් කරගන්න.මට තව දෙයක් කියන්න අමතක උනා මේ key එක ලබා දෙන්නේ msn china සයිට් එකෙන් .ඉතින් මේ key එක වැඩ කරන්නෙ kaspersky chinese වර්ශන් එක එක්ක විතරයි.හැබැයි ඔබට චයිනීස් බැහැ කියල කලබල වෙන්න ඕනේ නැහැ.සාමාන්‍ය විදියට මේක ඉන්ස්ටෝල් කරගන්න විතරයි තියෙන්නෙ.චයිනීස් බැරි උනාට පිළිවෙලට පියවරෙන් පියවර next බොත්තම click කරන්න විතරයි ඕනෙ.චයිනීස් උනාට Next බොත්තම (N) කියල සංකේත කරලයි තියෙන්නේ.


හ‍රි අපි දැන් වැඩේට බහිමුකෝ.මම මුලින කිව්වනේ මේක වැඩකරන්නෙ චයිනීස් වර්ශන් එක එක්ක කියල.ඉතින් ඔබට මුලින්ම මේ චයිනිස් වර්ශන් එක බාගත කරගන්න වෙන‍වා.ඒකට මේ ලිනක් එක click කරන එකයි කරන්න තියෙන්නෙ.


http://www.kaba365.com/4640000.asp


විවෘත්ත වෙන වෙබ් අඩවිය චයනිස්උනාට බිය‍ විය යුතු නැහැ.ඔබට කරන්න තියෙන්නෙ පහත රූපයේරතුපාටින් සළකුණු කර ඇති ලින්ක් එක ක්ලික් කරන එකයි.එමගින් ඔබට අදාල වර්ශන් එක බාගත කරගත හැකියි.




හරි ඊලගට මම කියන්නම් කොහොමද නොමිලේ key එක ගන‍්නේ කියල.ඒකට පහත දැක්වෙන ලිනක් එක හරහා MSN china සයිට් එකට පිවිසෙන්න.


http://kaba.msn.com.cn/


ඉන් පස්සේ අදාල වෙබ් පිටුවෙ පහත රූපයේ දැක‍්වෙන පරිදි අදාල ලින්ක් එක හරහා විවෘත්ත වන පිටුවෙන් ඔබගේ hotmail එකේ තොරතුරු ඇතුලත් කරන්න













මෙම කොටස සම්පුර්ණ කල පසු ඔබට inbox තුල kaspersky lab වෙතින් එවන ලද key එක සහිත mail එක විවෘත්ත කර ගත හැක.ඉන්පසු එම key එක භාවිතා කර ඇන්ටි වයිරස් එක inatall කර ගන්න.








නියමාකාරයෙන් මෙය install වූ පසු දින 183 වැනි ප්‍රමාණයක් වෙනුවෙන් මෙය වලංගු බව දක්වන වින්ඩෝව දිස්වනු ඇත.


ඉන්පසු මෙහි භාෂාව වෙනස් කර ගැනීමේ පියවර සලකා බලමු.මෙහිදී සිදු කල යුත්තේ “C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 2010\Skin\loc” යන පාත් එකෙන් දැක්වෙන ගොනුව තුල ඇති 'sch' සහ 'en' යන ගොනු දෙක rename කිරීමයි.මෙහිදී sch ගොනුව en ලෙසද en නැමැති folder එක sch ලෙසද නැවත නම් කල යුතුය.මෙය windows වලදී කල නොහැකි අතර comand promt මගින් කල යුතුය.මේ සදහා ඔබගේ pc එක safe mode වලින් restart කරන්න.මෙහිදී safe mode with command promt යන ඔප්ෂන් එක‍ තෝරන්න.ඉන්පසු පහත පරිදි අදාල dos command පිය‍වරෙන් පියවර අනුගමනය කරන්න.


1.මෙය comand promt වලදී ලැබෙන පළමු වින්ඩෝවයි.








පහත highlight කර දක්වා ඇති comand පියවරෙන් පියවර අනුගමනය කරන්න



2. i) cd c:\





3.






4. cd program files\kaspersky lab\kaspersky anti-virus 2010\skin\loc




මෙම වින්ඩෝවට පිවිසි පසු ren විධානය මගින් අදාල ගොනු 2 රිනේම් කරන්න පහත දැක්වෙන විධාන ඒ සදහා යොදාගන්න.

5



i) ren en sch1

ii) ren sch en

iii) ren sch1 sch


ඉන් පසු exit විධානය බාවිතා කර ඉවත් වි ඔබගේ pc එක restart කරන්න.







3 comments:

  1. එල එල
    Word verification අයින් කරන්න

    ReplyDelete
  2. මම මේ ලිපිය සේව් කර ගත්තා.(කමක් නැහැ නේ)පස්සේ ට්‍රයි කරනවා.දැනට මම නෝර්ටන්

    ReplyDelete
  3. Hot mail E-Mail address එක හදනකොට දෙන්න ඕන රට විදියට Sri Lanka ද China ද ?

    ReplyDelete